1. Úvod
  2. Tipy a informace
  3. Servis

Servis


Pozáruční servis i případné náhradní díly jsou zpoplatněny dle platného ceníku servisních prací společnosti H&M spol. s r.o., který na požádání předloží zákazníkovi k nahlédnutí montéři nebo servisní technici. Případné platby za servis plastových oken jsou prováděny vždy hotově oproti pokladnímu dokladu.

Servisní práce plastových oken dělíme do 3 kategorií:

  • Servisní práce – seřízení výrobků (plastových oken a dveří) v záruční době
  • Reklamace vady výrobku v záruční době
  • Pozáruční servis

Pro nahlášení reklamace či servisních prací je nutné nahlásit:

  • Číslo smlouvy nebo SoD,
  • jméno a příjmení objednatele,
  • adresa stavby,
  • telefonní číslo objednatele nebo jím pověřené osoby.

1. Servisní práce – seřízení výrobků v záruční době

Běžné seřízení provádí ve většině případů montéři, kteří konkrétní zakázku montovali.

Nahlášení požadavku na seřízení oken a dveří lze provést několika způsoby:

  • Telefonicky na tel. číslo montéra uvedeného na předávacím protokolu.
  • Telefonicky v zakázkové kanceláři, ve které byla smlouva uzavřena.
  • E-mailem v zakázkové kanceláři.
  • Vyplnění reklamačního protokolu na www.ham.cz.

Servisní práce, které byly nahlášeny a vznikly vinou zanedbané údržby (např. mazání kování či střelky vchodových dveří), budou zpoplatněny dle platného ceníku servisních prací, který musí montéři nebo servisní technici na požádání předložit.

2. Reklamace vady výrobku v záruční době

Tyto práce provádí buď montéři, kteří zakázku montovali, nebo u složitějších oprav technici servisního oddělení. Vady výrobků jsou buď povrchové, nebo funkční vady plastových profilů, vady kování, skel popř. výplní či jejich kombinace.

Nahlášení požadavku na opravu vady výrobku oken a dveří lze provést několika způsoby:

  • Telefonicky na tel. číslo montéra uvedeného na předávacím protokolu.
  • Telefonicky v zakázkové kanceláři, ve které byla smlouva uzavřena.
  • E-mailem v zakázkové kanceláři.
  • Vyplnění reklamačního protokolu na www.ham.cz.

Vady výrobku, které byly nahlášeny a vznikly vinou zanedbané údržby nebo chybným zacházením, budou zpoplatněny dle platného ceníku servisních prací, který musí montéři nebo servisní technici na požádání předložit.

3. Pozáruční servis

Pozáruční servis provádí buď montéři, kteří zakázku montovali, nebo pracovníci servisního oddělení.

Nahlášení požadavku na pozáruční servis oken a dveří lze provést několika způsoby:

  • Telefonicky na tel. číslo montéra uvedeného na předávacím protokolu.
  • Telefonicky v zakázkové kanceláři, ve které byla smlouva uzavřena.
  • E-mailem v zakázkové kanceláři.
  • Vyplnění reklamačního protokolu na www.ham.cz.

Chcete více informací nebo cenovou kalkulaci?

Zavolejte nám zdarma 800 201 202

Navštivte nejbližší pobočku nebo showroom zimních zahrad

Chcete si nechat nezávazně spočítat cenu?

Zavřít

Odeslat e-mail na:

Vaše jméno a příjmení *
Váš e-mail *
Váš telefon *
Vaše adresa *
Dotaz